24 July 2009

Or a Perodua New MPV?

Hmm...seriously, which one should I buy? I am thinking of an MPV. But I still like a saloon car. Which one huh?
The new Honda City - I prefer Beige colour
Or, a Toyota Wish, the latest model - White colour

Or wait for Perodua MPV? I still prefer white colour.
Dilemma, Dilemma, Dilemma

25 Reptozian Messages:

cyrildason said...

I say, Proton exora..hahhaha

-cyrildason.com

AmirFX said...

Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda Honda ... Obvious sik pilihan aku... haha... Honda, Make Ur dreams come true....

amieyalen said...

Me say Exora too!!! lol... but not in your list... so Perodua la... rofl

C.Alv.B said...

Perodua......

lvynana said...

Produa MPV ya mcm exora jak.
Honda n Toyota, dua2 best. Aku suka toyota, tp kenak la vios baru kidak ya..:(

[h]einsen said...

caldina bro..hahah..

Big Momma said...

throw buah dadu!he he he

casper said...

honda!!!

Sumuk said...

perodua!

betchai said...

either of them i think you can't go no wrong.

kris said...

go for toyota ipsum 240s - aerotouring. nice sehingga menjilat jari.

designationjazz said...

Hmmmm... let me see.. better buy Honda City coz ltr i can test drive yrs ha ha! LOL :-D

CT NORAMIZA said...

willie, i vote for honda :)

Merryn said...

My hubs want Toyota Wish. How much and when can get in the market? Original punya...

Rudy said...

go Honda Go Honda..eehehehe...

Ivy Metaga said...

semestinya honda hihi....

my bos pakai honda dan my bos cakap menjimatkan sebab my bos selalu travelling by car

Ms Tikot said...

Beli MPV jak, dpt ktk mbak kmk & cdak blogger lain, round2 pusing Kch Town. hehehe

rainfield61 said...

Proton, Honda, Perodua, ....

I am driving a Toyota.
They are driving Nissan, Benz,...

Haha, I am confusing you!!!!

Nortehanon said...

You really are going to buy one of those? Nice! :)

By the way, sorry if you were a little confused about what you last read at my blog. We were talking about the little charity project we are doing for the little children in my province.

Krisno said...

Toyota Wish...cool.

blinkky said...

No doubt you're in dilemma. Those are really nice cars =)

Ssembonge said...

I like the MPV.

SiMpleSmArtErMe said...

Toyota Wish, the latest model - White colour

I vote for this!!

Ai Shiang said...

Honda City is a good size. The other two, if for me are too big.

Jennifer Lim said...

Actually I am fighting too between Perodua Myvi and Honda City. The installment is twice as much for Honda, but it's my dream car which I can afford. I would say, go for Honda City.